13 – 20 sierpnia 2024 OBÓZ SPORTOWY W NIECHORZU

DZIEŃ I

Pozdrowienia znad pięknego polskiego morza 😎🤗
Dzisiaj rano liczna grupa naszych uczniów udała się na obóz sportowo 🏃‍♀️🏃wypoczynkowy do Niechorza☀️🌊
Planową przerwę w podróży spędziliśmy zwiedzając Gniezno. Po wykonaniu 6500 kroków za przewodnikiem, który bardzo chciał przekazać młodzieży swoją ogromną wiedzę, udaliśmy się w dalszą drogę.
Około 17.30 szczęśliwie dotarliśmy na miejsce. Po zakwaterowaniu, zjedliśmy kolację i poszliśmy nad morze.

DZIEŃ II

Pozdrowienia ze słonecznego ☀️🌞 wybrzeża przesyłają uczestnicy obozu sportowego.
Drugi dzień naszego obozu przebiegł bardzo intensywnie. Poranne rozbieganie 🏃‍♀️ na plaży, drugi trening w terenie oraz trening w ośrodku. Znaleźliśmy również czas na plażę i kąpiel.

DZIEŃ III

Kolejnego dnia na obozie pogoda splątała nam figla, bo poranek przywitał nas deszczem. 🌧️ Pobudka “dopiero“ o 8 pozwoliła wszystkim nadrobić braki snu. Około południa wszystko wróciło do normy 🌤️☀️i mogliśmy odbyć trening na miejscu. 🏃‍♂️‍➡️🏃‍♀️‍➡️ Po obiedzie udaliśmy się do Trzęsacza zobaczyć pozostałości kościoła, ⛪️ “zabieranego” przez morze. Drogę powrotną pokonaliśmy w ramach treningu na nogach 🏃‍♀️ Był jeszcze czas na kąpiel.

DZIEŃ IV

Dzisiejszy słoneczny dzień na obozie minął nam bardzo szybko. Rozbieganie na plaży, treningi na stadionie i alejce oraz pobyt na plaży wypełniły cały nasz dzień. Oczywiście w międzyczasie spożywaliśmy smaczne posiłki. Wieczór zakończyła dyskoteka.

DZIEŃ V

Dzisiaj od rana ktoś zabrał nam z naszego nieba 🌞. Na jego poszukiwania pojechaliśmy 🚌 do Kołobrzegu.
Poszukiwania rozpoczęliśmy pod latarnią, przeszliśmy na molo i pod pomnik zaślubin Polski z morzem, ale nigdzie🌞 nie było. Poszliśmy więc na lody. Po powrocie do Niechorza poszukiwania 🌞kontynuowaliśmy biegając po plaży, ale bez skutku.
Ostatnim miejscem aby znaleźć 🌞 było wejście na latarnię, ale niestety kolejka osób które szukały tego co my miała ze 30 metrów. Do końca dnia 🌞 nam nie oddano 😢😢
Pozdrawiamy 🤩😄😁

DZIEŃ VI

Po 🌧️ nocy i poranku dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy śniadaniem. Po mszy świętej, poszliśmy na 🍦. Po obiedzie odwiedziliśmy basen w hotelu Sandra spa. Było SUPER 🤩🤩👍.

DZIEŃ VII

Już o 6.45 😮 pobudka zbudziła dziś obozowiczów. Po porannym 🏃‍♀️ na plaży, szybko zjedliśmy śniadanie i 🚌 pojechaliśmy na poligon Kajtur. Na poligonie podzielono nas na plutony 🤔 i pod okien dowódcy wykonywaliśmy zespołowo różne zadania o charakterze zręcznościowo – sprawnościowym 😅. Była super zabawa 👍
Po obiedzie jedna z grup odbyła trening 🏃‍♀️ na alejce przy wąskotorówce 🚂 Później postanowiliśmy po 200 stopniach wejść na mieszczący się na 37 metrze taras widokowy latarni. Były też odwiedziny w miejscowym muzeum figur woskowych.
Po kolacji było DISCO 💃 i pizza.
Pozdrawiamy 🤩😀😄

DZIEŃ VIII

Ostatni dzień nad morzem rozpoczęliśmy porannym 🏃‍♀️ na plaży. Były zdjęcia i smutek, że już koniec.
Po śniadaniu spakowaliśmy 💼🎒 i udaliśmy się w drogę powrotną do Międzyborza.
Z przerwą na posiłek w Pile, korkiem w Obornikach Wielkopolskich, po godzinie 20 szczęśliwie dojechaliśmy.

PODSUMOWANIE

Ostatnie słowa od organizatorów wyjazdu.🤩
Dziękujemy uczestnikom za wysiłek i wspaniałą atmosferę. 👏
Dziękujemy rodzicom oraz obserwującym za polubienia naszych codziennych relacji i miłe komentarze. 👏
Dziękujemy Gminie Międzybórz, a szczególnie Panu Burmistrzowi Pawłowi Adamczykowi za wsparcie finansowe w realizacji wyjazdu. 👏
Dziękujemy Dyrekcji Szkoły Podstawowej za wsparcie mentalne i merytoryczne. 👏
Wszystkim życzymy 🌞🌞🌞 na ostatnie dni wakacji.